marți, 2 iulie 2013

Time frustration

Titlul este in engleza , suna mai bine .  Ahhh ma chinui de vineri sa gasesc doua ore sa scriu ceva , am acest ceva in cap de atunci si nicio sansa sa ma apuc de treaba . 
Au trecut vremurile cand faceam asta de la munca ... busy busy busy !!! Hate it hate it hate it !!!!
Nu imi urasc jobul , nu sunt deprimata toate cele 8 -9 ore petrecute aici , ummm  vreo  4 h  asa sunt frustrata  . In special cand e galagie , cand nu sunt chiar ocupata dar nu pot sa fac nimic caci ma simt privita . 
Ok . Nu am timp sa scriu prea mult nici acum  asa ca o sa pun cateva poze care reprezinta f bine tot ce vreau sa zic deocamdata . Puteti sa imi scrieti cam ce se intelege , ar fi fun ! Ummm fun ...am nevoie de fun fun fun !! Sa vina weekendul mai repede , apoi sa vina weekendul 4 love wahoooo ... 
Ce vreau sa scriu de vineri si nu reusesc ... coming soon  ( SMILEY FACE  )












The End 



                      xxx    Anca    xxx 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu