duminică, 20 octombrie 2013

Mama . Si cu asta am spus tot ce se putea spune despre oameni frumosi , despre intamplarea vietii , despre iubire si credinta .


O iubesc mult pe mama . E cea mai frumoasa , cea mai buna prietena a mea , cea mai buna mama . E a mea ! A mea ! A mea !!!
La inceputul anului 2012 mi-am cumparat un caiet nou , copertile cu desene abstracte in roz si burgundy  , mi-am luat si un pix cu gel albastru perfect  si am scris pe prima pagina – Numele meu si un smiley face , de parca asa ma face sa ma simt Tunaru asta.
 Pe a doua pagina , chiar pe primul rand am scris cu litere de tipar  : “ TO DO IN 2012 “
La pct 1 era ceva legat de a continua dezvoltarea personala , cresterea spirituala , iubirea de sine .
La 2 , ceva despre a construi  o relatie bazata pe iubire , incredere si respect cu un frumusel .
La 3,4 – sa fiu fit, sa fac yoga , sa mananc sanatos , look 4 a  better job ….
La 5 am scris “ sa merg cu mama intr-o vacanta “ 
 La 6 …ceva despre cursurile de diving  .  
 Dar despre pct 5  vreau sa povestesc in acest post dupa cum arata si primele randuri so poza frumoasa de mai sus . 
O vacanta cu mama in 2012  ar fi fost posibila  deabea in luna Iulie cand avem programat concediul meu de o luna , eu fiind in Abu Dhabi  de 6 luni pe atunci   .
Asa ca … nu am mai avut rabdare si in prima saptamana din Aprilie i-am propus ei sa vina pentru o saptamana in vacanta in Dubai si Abu Dhabi .  A fost incantata,  mai ales ca era nerabdatoare sa ma vada . Asa ca s-a mobilizat , a facut pasaportul  in doar cateva zile si  sigur ca urmatoarea zi dupa ce am primit o copie a pasaportului i-am facut visa si biletul de avion . Nu a mai durat mult si a venit momentul in care a fost condusa la aeroport de sora mea .
O asteptam in aeroport in Dubai dupa 2 ore de condus si o ora de asteptare caci ajunsesem foarte deveme , cu sufletul la gura . Stiam ca nu v a intampina nicio problema la emigration si ca ii v-a infasura pe toti cearsafarii aceeia intr.-un fel sau altul astfel incat sa iasa pe poarta de la Arrivals .
Doamne cat o iubesc pe femeia asta care m-a invatat sa fiu mereu puternica , sa iubesc , sa ma bucur de orice lucru ca si cum este ceea ce mi am dorit mereu sa am .
Belive it or not , mama mea , desi cu o viata dramática si extrem de nedreapta , stie tehnici de automotivare  si dezvoltare pe care Pera , Andreea sau Anthony Robbin le descopera in aceste zile  . Pai imi amintesc cum imi spunea ca dimineata  e bine sa te uiti in oglinda , sa zambesti cu toata fata si toate ridurile , sa fi recunoscator pentru o noua zi si mai ales pentru sanatate .Sau ca trebuie sa imi iubesc parul daca vreau ca el sa fie bogat si frumos , sa il mangai si sa spun lucruri frumoase despre acesta , podoaba mea capilara ..
  Mai are si acum un fel al ei personal in care ne confirma ca suntem frumoase , noi , fetele ei .  Suna cam asa “  voi puteti sa va puneti si un cacat in cap ca tot frumoase sunteti “ . Nu stiu daca pot sa redau exact cat de frumos o spune ea si cu cata convingere .
Mama este  eroina mea  , mama a fost salvarea , forta , curajul , increderea .
Cred ca eram clasa a 2 a sau a 3a cand eram la tabla cu o buucata de creta toxica in mana si nu stiam sa adun ceva numere sau litere   … asa ca ,  ramasa  putin comunista invatatoarea mea , m-a lovit cu  palma peste cap si acesta,  gol fiind ,,, s-a pupat cu tabla neagra si tare scrisa cu  creta toxxica .  Ce am simtit eu nu va mai spun , insa ce o fi simtit mama cand a auzit asa isprava a tovarasei ca  a  doua zi catedra cu tot cu catalog , s-a ridicat 2 m in aer ca mai apoi sa loveasca podeaua cand mama a dat cu pumnul in ea si invatatoarea a inteles mesajul . Totusi mesajul preferat al mamei mele pentru cei care faceau greseala sa se  lege de noi in vreun fel era “ Pe fetele mele nimeni nu le jigneste , umileste sau loveste  . Eu le-am facut , eu le omor dar nimeni altcineva nu le poate atinge in niciun fel “ . Poate ar fi important sa mentionez ca mama este dotata cu brate ferme , muschi perfect definiti  . Fit & strong  mama ! 
Nici nu pot sa exprim in cuvinte cata incredere in mine imi dadea sa o vad asa razboinica si hotarata . Invatatoarea mea s-a linistit din ziua aceea si a uitat ca mai exist in clasa aceea , dar mi-a fost cu mult mai bine asa . Am iertat-o cativa ani mai tarziu , tot pentru ca mama spune ca a ierta pe cineva care ne-a facut rau insemna  a ne iubi pe noi insine  mai mult  si a fi cu sufletul impacat .
Ce suflet de inger are femeia asta incat cred ca si pe monstrul de tata l-a iertat . No comment   .
Mi-a spus odata ca ii pare rau ca nu a stiut tot ce stiu acum parintii despre cresterea si dezvoltarea armonioasa a copilului , pesemne ca urmarise o emisiune interesanta si moderna pe aceasta tema . Ca ii pare rau pentru copilaria noastra , ca a fost galagie si deloc armonie   .  Stiu ca ii pare rau si mai stiu ca imediat ce a reusit sa faca liniste s-a recompensat din plin prin grija si valoarea care ne a oferit-o  .  O mama singura , inca foarte tanara , care si-a pus copii pe primul loc in orice a facut . Am simtit iubirea si protectia ei neconditionat.

Cand a iesit , avea un bagaj micut si un mers vioi . Mama e mai firava acum , la fel de luptatoare si minunata insa mai sensibila . Ma asteptam sa o vad un pic obosita , derutata dar parea ca stie exact ce si cum . M-a vazut si a grabit pasul , am alergat si am imbrtaisat-o  . Ce bucurie sa o am pe mama cu mine !! Si mama , ce credeti?  A zis ca o asteptam si pe prietena ei de zbor , o fata tare draga , Anca  . Femeia asta isi  face prieteni si cunostinte oriunde pune piciorul sau poate mai bine zis oriunde deschide gura . Este sociabila si extraordinar de comunicativa .
Am petrecut  apoi ceva timp pe drum din Dubai in Abu Dhabi . Mama s-a minunat mai mult de strazile cu 6-7 benzi pe sens decat de cladirile cu cate 60-80 de etaje si formele lor abstracte  . Poate pentru ca e si ea sofer . Da , un sofer bun chiar . Ce femeie curajoasa mama mea ! Si-a luat  carnetul acum  3 ani  . Zicea ca numai de asta nu ii ardea , ca numai vroia sa isi complice viata si cu sofatul si responsabilitatile ce vin odata cu acesta …  dar a facut-o si pe asta cu brio si acum e recunoascatoare ca se misca atat de usor cu masina ei . Soferita mea iubita xxxxx

In Abu Dhabi am stat la un Apartment Hotel si dupa ce ne-am odihnit bine bine , am mers pe terasa hotelului unde spre bucuria noastra nu era nimeni . Doar noi , un Jacuzzi imens si o piscina  frumoasa . I-a placut cel mai mult jaccuzzziul , s-a bagat acolo  ca o iguana mica care inchide ochii de placerea soarelui , a fierbintelii . Nimic un m-a facut mai fericita decat sa o vad asa relaxata pe frumoasa mea .

In Safari Trip a fost cu rasete si m-am minunat inca odata de ea . Ce femeie !!!!!!!!!!!!!!!!! Probabil cine o cunoaste si citeste aceste randuri simte nevoia sa tipe in acelasi timp cu mine    Ce femeieeeeeee “  .
Pai erau 2 fete din USA cu noi si pe dunele de nisip masina noastra era mai rau ca o barcuta amarata in mijlocul  Marii Nordului  . Mama se distra pe cinste in timp ce lesinatele acelea de fete erau cu pungile trase pe fata . Si mama le incuraja , le tinea de mana . La facea poze , au stat la o tigara ,  s-au imprietenit intr.-un cuvant   Au dansat din buric pe scena de la cortul din desert …. awwww   de vis !!! Pe cuvant !  A incalecat camila , a gasit un Bobica care a venit la ea si s-au jucat , si-a facut un tatuaj hena , a fumat narghilea si m-a tinut strans de mana cand am stat sa privim stelele pe intuneric in desert in mare liniste – moment de iubire  .



Emotionant a fost  si la faimoasele Fantani dansatoare de la Burj Khalifa , Dubai .

6.600 de lumini, 25 de proiectoare, o lungime de 275 metri si jeturi de apa unduitoare ce ajung pana la 150 metri inaltime (cat o cladire cu 50 de etaje!!!). Amplasata in lacul artificial Burj Khalifa, ce se intinde cu un aer venetian in fata celei mai inalte cladiri din lume si a Dubai Mall, Dubai Fountain este cea mai mare fantana “dansanta” din lume. Aceasta ofera un spectacol amutitor, jeturile de apa unduindu-se ca niste dansatori profesionisti in luminile reflectoarelor, atat pe piese clasice, cat si pe melodii contemporane . 
Aici in poza este si prietena de zbor , cu care da, am iesit la plimbare in Dubai . 

 Cred ca pe o melodie a lui Celine Dion au inceput nebunele de jeturi sa se miste si sa ne opreasca din ganduri  cand privindu le  lacrimi ne-au curs pe obraz si ne-am strans de mana si am plans toate cele 3-4 minute . Am plans de bucurie ca suntem acolo in acel moment incredibil de perfect dar mai mult de atat am plans de durere , de nedreptate , de faptul ca stiam fara indoiala ca ne gandim la acelasi lucru fara sa vorbim , doar ca lacrimile noastre aveau aceasi greutate si acelalsi gust al suferintei  si a iubirii pentru micutul nostru albastrel .
Mama mea e bunicuta cea mai iubita din lume . Cata bucurie si voie buna ii aduce ea lui C albstrelul .  Ohhhh numai daca  ati vedea ochisorii lui , conexiunea dintre ei . Mama sta si ii povesteste  in detaliu o zi  din viata ei si el e fascinat . Cu siguranta in povestea ei gaseste cuvintele necesare incat sa il incurajeze , sa il fascineze caci el este atat de rabdator si atent , dragul meu xxxxxxx cu mamasita lui iubita .
 I love my family xxxx

Am baut cocktailuri  fancy la The Adress Hotel la etajul 63 intr-un   bar luxos de unde am mai privit dansul fantanilor , fara muzica de data asta .


Am urcat la etajul 125 din cele 163 la Burj Khalifa . Mama glumeste cu dl. Cearsaf de la lift . Cred ca are si o poza cu el .. Ce simpática !


A trecut vacanta si am fost atat de trista cand am mers la aeroport . Am zambit in masina cand am plecat singura , am zambit pentru ca mi am dat seama ca oriunde as fi in lume distanta in km nu exista  intre mine si mama ;  o simt aproape , atat de aproape ca uneori simt gustul cafelei ei in ceasca mea de espresso . 
 Mama merita multe vacante . Nu cred ca o intereseaza  calatoria in sensul de a cunoaste lumea asa cum  sunt eu nebuna sa calatoresc , dar cred ca impreuna cu mine sau M , ii place defapt sa ne descopere pe noi in lumi noi , cred ca ii place sa mai plece si de acasa , in sensul de relaxarea . Numai ai aceleasi lucruri de facut pe care le faci de atata vreme … nu stiu  . Stiu sigur ca imi doresc sa mai merg cu ea intr.-o vacanta
 Dupa toate astea , tot mama a fost cea care a facut posibila intalnirea mea cu un frumusel cateva luni mai tarziu astfel incat pct nr 2 din  TO DO List a fost bifat pozitiv .  Eu si T avem o relatie frumaosa deja trecuta de un an , bazata pe iubire si respect , prietenie , suport .
 
 Sunt cea mai recunoscatoare fica , pentru ca mama mea este Ea , Cornelia , mama mea cea mai frumoasa , mai buna , mai minunata   .
Te iubesc  .  
Sheikh Zayed Grand Mosque in Abu Dhabi



Emirates Palace Abu Dhabi
Mama poarta cu mandrie tricoul de sustinator al  copiilor cu probleme neuro-motorii din Romania din cadrul Campaniei 50 000 de sperante , organizate de Asociatia Copii Suflete Sperante . http://www.copiisuflete.ro/campania-50000-de-sperante

YAS MARINA  & YAS HOTEL

V-am spus ca e iubita mama mea  !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu