vineri, 25 ianuarie 2013

Ganduri de femeie intr o zi friguroasa

Vocatia . Azi m-am gandit pentru nu stiu a cata oara ca am 30 de ani si nu sunt inca sigura daca m-am gasit , daca m-am regasit , daca sunt sau nu conditionata de legile acestui univers . 
In ultimele doua zile am lucrat la cvul meu si l-am updatat, l-am rearanjat . Lipseste cu desavarsire ceva , lipseste esenta , lipseste misiunea mea .Ca am facut in ultimii 10 ani joburi usoare si goale,  aducatoare de multi bani si multe calatorii asta asa e ! Hhaha o sa va intrebati care sunt acelea si va spun sincer ca sunt cele din industria yachturilor si vapoarelor de lux ( yachturi private si a joburilor din shop de pe navele de croaziera ) . Dar nu am invatat nimic, nu m-am simtit productiva si inspirata decat in portofel . Plus ca m-a golit sufleteste  caci de fiecare data cand  ma mutam dupa un vapor pe altul sau terminam o vacanta acasa lasam in urma si un iubit cu care as fi putut poate sa traiesc o relatie interesanta sau nu , asta nu voi sti niciodata !
Vocatia este pasiunea? Si daca pasiunea mea e atat de comuna pot inca sa risc sa o fac ? Si daca consider ca as fi la fel de fericita cu  un job pe care  il consider placut si necesar , un job care imi aduce un venit , venit care ma ajuta sa construiesc visele si sa ma bucur de timpul liber impreuna cu cei dragi ?
However ...  exista multe lucruri in viata mea la acest moment de care trebuie sa fiu recunoscatoare si aseara m-am gandit f serios la faptul ca sunt azi mult mai fericita decat eram cand  aveam un job bine platit , un program lejer si soare pe cer  caci locuiam in desert ... glumesc , locuiam in Abu Dhabi , unde e mereu soare  ce drept si desert deasemenea .  Azi am dragoste si am rabdare ..astea doua cred ca merg bine impreuna .. . Am vise si am rabdare ...si astea merg dar mai greu .
Da-mi Doamne rabdare dar Repede !!!
Ohh printre altele ... ma preocupa zilele astea Valentine’s Day   Ironia face ca si eu si iubitul meu frumos nu credem despre Valentine’s Day decat ca este o sarbatoare copiata si comercializata si ca nu avem nevoie de ea pentru a trai clipe frumoase sau pentru a ne face surprize .
Si totusi ...eu sunt femeie si am acea latura care nu poate fi ignorata si imi surade ideea de a fi acolo in mijlocul aventurii alaturi de alte cupluri . Astfel ca am un plan si asta ma face sa zambesc , sa zambim e sanatos ... pacalim creierul si cine stie ce alte idei creative ne mai invaluie .
Pe data viitoare ,

Anca Tunaru




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu