miercuri, 24 aprilie 2013

Oameni zgomotosi


Oamenii zgomotosi de pe stadioane , vecinii care fac petreceri populate , carnavalul, concertul, instructori de boxercising, prezentatorii unor showri ieftine ,  cei crescuti in caravane si cei din santiere . Dar nu , nu la ei m-am gandit cand m-am gandit la oameni zgomotosi si la titlul acestui Note .
M-am gandit mai mult la cei zgomotosi  din interior sau la cei zgomotosi  ca sa acopere o nesiguranta sau zgomotos sa ma impun … depinde . O sa le luam pe rand .
Am o noua cunostinta .   Femeie  . Suntem similar in educatie , religie si obiceiuri desi nu vorbim aceeasi limba .   E zgomotoasa ! Imi este  draga  desi de obicei stau departe de galagie si vulgaritate . Pentru ca da,  pare  vulgara si violenta o persoana zgomotoasa .
E zgomotasa pentru ca e trista . Prin asta isi creeaza impresia ca e puternica , ca poate trece mai usor peste durerea pricinuita de pierderea cuiva drag . Nu ma deranjeaza , mai ales ca petrecem putin timp impreuna . Simt compasiune pentru ea si as vrea sa ii spun ca e in regula sa planga, sa taca , sa isi lase durerea sa se manifeste .
Zgomotoase sunt si persoanele care fiind in functii de conducere vor sa se impuna cu urlete si  stigate “ eu sunt cel care decide “ . Aceste persoane nu impun respect din pacate ci doar teama si dezgust  sau mila . Au nevoie de traininguri specializate in a fi un lider bun , zic eu …  
Zgomotoase sunt egourile f puternice care urla dupa atentie si acceptare , supra evaluare . Stai departe de acesti oameni neobositi si secati de spirit .
Zgomotoasa sunt eu cand sunt egoista si uit sa mai fiu fericita cu tot ce am realizat , cand vreau mai mult si mai mult si e o aglomerare  de ganduri si frustrari pentru tot ce nu am si vreau ! vreau! Vreau !
Linistea e singura care ma aduce unde vreau sa fiu cu tot ce imi doresc sa am ; stiu asta si totusi uneori obosesc de atata larma si vuiet , scanteie si  foiala  gandurilor neastamparate  si entuziasmate .
Acolo unde este liniste, este si slava, iar, acolo unde este slava, este si liniste.

Ioan Gura de Aur, citat despre credinta

Sau linistea este suprema terapie a intregului mecansim uman  si muzica cea mai vindecatoare .

 By  Anca Tunaru 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu