duminică, 22 decembrie 2013

De ce nu am si eu valeti ca sa imi impacheteze bagajele ???

M am saturat de atâta impachetat .. . Pe vremuri îmi plăcea sa impachetez ;  era semn ca plec de acasa , in voiaj prin țările calde si îmi aruncam multe haine subtiri si pantofi cu toc pentru diverse petreceri .  Mai insemna ca au trecut 6 luni de sun , fun & party si am lucruri noi , bani adunati si cadouri pentru cei dragi de acasa .
 Acum vreau sa stau într un loc pe care sa îl numesc acasa , adica acolo unde o sa imi cumpar un blender scump , f scump si o canapea cu o pisica pe ea ...  si anyway , ideea era  sa numai impachetez decât pentru vacante ușoare cu soare si de la masa aceea rotunda din living cu cele mai moi si inalte scaune sa le planific celor dragi din Romania ,  zborurile sa vina la noi in vizita . 
Poate noul an aduce impliniri de astfel de vise ? 
Asa va doresc la toți , ce îmi doresc mie !!! Împlinirea viselor  xxxxxx 
Pana atunci mai am de impachetat haine groase si tepoase ,  căci de la frig cu vânt la ger cu  zăpadă altfel nu se poate . 
Cei dragi ne vor încălzi sufletul știu si hai ca singura îmi fac curaj sa mai arunc un bototos in valiza.
Si cozonacul ? Daaaaa si cozonacul !!!! 
Si soriciul , ar zice T .. dar trec mai departe fără sa ma gândesc la miile , poate zecile de mii de animale sacrificat pentru poftele noastre carnivore .
Si bradutul de Craciun ? Adica inca o padure disparuta ... nu multumesc ! Sunt destule poze frumoase pe net la care sa ma uit . In plus sunt sigura ca o sa mergem in vizita la multa lume care are deja bradut si facem poze cu el mahahah so much fun !!!!! Nu , serios , ma bucur .. de vizite de bradut .
Ne vedem in România unde totul e la fel de fiecare data ...In aeroport ne asteapta multi burtosi care se chinuie sa isi scoata pieptul mai sus ca burta , cu geci in culorile specifice - portocaliu cu maro si albastru aprins  ,  mesteca o guma ieftina fara zahar ...oferindu ne un taxi ... .No comment ca intru prea puternic in alte chestii .
Am trecut într un singur post prin tot felul de stari ciudate . De la frustrarea pentru bagaje , la nostalgia pentru voiaje in Caraibe , la dezamagirea pentru sacrificiul animalelor si la dezgustul pentru o tara trista si ridicola . 
However ce contează cum e  tara cand acolo ii găsești pe cei ce ii iubesti mult de tot ? 
Hai ca am ajuns si la dragostea pentru familie . 
Numai , gata ; as face bine sa ma întorc la bototosei si la cadourile ce trebuiesc impunse in bagaj căci altfel cine știe ce urmează . 
Imbratisari cu cocos !! - asta vine de la faptul ca  eu tot sunt cu gândul la o insula unde beau apa de cocos si ma alcalinizez la soare . 
Crăciun plin de compasiune !
Much Love xxxx
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu