sâmbătă, 13 septembrie 2014

Cu jurnalul la masa

Sa nu credeti ca mi-am pus sortul si m-am apucat de gatit decand m-am maritat ...  Nimic nu s-a schimbat cu gatitul si alimentatia la noi . Fiecare dupa cum are pofta . Unul fripturi si celalalt verdeturi . Dragoste si echilibru sa fie, ceea ce avem din plin ... caci cu stomacul ne descurcam !
Nunta a fost mica , pe fuga si frumoasa , inca mai astept poze mai reusite pe care sa le sharuiesc .
Pana atunci am tot auzit ca e buna treaba cu inregistratul pe carnetel, blog , photo folder , frigider a tot ceea ce consumi / arunci in stomac intr o zi . Se zice ca te ajuta la un moment dat sa studiezi cu ochi de nutritionist ce a fost bine si ce a fost gras .
M-am hotarat intr o zi de Joi si totusi zi libera ( din motive de siguranta la bord ) nu intru in detalii ,  sa click pe telefon tot ce am pregatit si ce am mancat si iata voi expune aici intrgul food diary . Scuze pentru calitatea pozelor , foamea e de vina .
Micul dejun ora 8 am .
2x linguri ovaz
1x lingura seminte de dovleac
1x lingura chia seeds
2 -3 x felii de mar
scortisoara
1-2 x linguri iaurt gras
A fost foarte bun si usor .  Iata ce a iesit .




Gustare ora 10 am
Ce a ramas din marul folosit la micul dejun  
 Pranz ora 1 pm
Pizza foarte sanatoasa si hranitoare
Pentru blatul de pizza am folosit :
- o cana de pulpa de migdale ramasa de la prepararea laptelui de migdale cu cateva seri inainte .
- un pumn de ovaz
- un ou
- o lingura de iaurt gras
- o lingura ulei de masline
-sare, piper si condimente dupa gust





Aceasta este reteta de turtite pe care le faceam si le mancam cu avocado , guacamole sau rosii cu usturoi . Imi era pofta de pizza totusi asa ca am adaptat turtitele si le am facut blat . Le am pus frumos pe tava de pizza , am preincalzit cuptorul apoi am lasat tava aproape 15 min la 180-200 C .

Pana atunci m-am ocupat de sos care a fost chiar surprinzator de reusit .  Dl T l-a laudat si el chiar se pricepe caci rosia este fructul lui preferat . Pentru ca , da , rosia este un fruct utilizat ca si leguma. Ce avem nevoie pentru sosul nostru ?
-o rosie potrivita decojita si taiata in bucatele
-3 catei de usturoi ( sunt multi pentru cei carora nu le place usturoiul )
-o lingura pasta de rosii uscate care este si picanta
Acestea au fost blenduite si a rezultat sosul de rosii pe care l-am pus peste blat .
 

-cateva feliute foarte subtiri  de branza veche
-rucola ( aici se gaseste rucola locala care arata un pic diferit de rucola traditionala dar are un gust chiar mai intens si foarte bun )
 Am adaugat si ultimile ingrediente de mai sus peste sos si am bagat tava la cuptor pentru inca 3-4 minute sa se topeasca branza apoi am servit .
A fost buna dar se poate si mai bine .. stiu chiar de o reteta de blat pentru pizza mult mai simpla si probabil mai potrivita insa nu am avut ingredientele necesare la momentul acela . Mi-a lipsit faina de in . O sa o incerc in viitor si mai povestestc atunci .
Gustare ora 5 pm
Suc din pepene galben si menta




 Cina ora 8 pm
Pepene rosu yammmmm

 Nu am fost deloc activa in ziua aceasta de Joi  , a fost o zi foarte monotona asa ca nu mi-am permis o cina adevarata dar mi-a fost de ajuns pepenele si aveam in cap sa mananac chiar si mai tarziu o alta portie de pepene in cazul in care as fi simtit ca imi este foame , ceea ce s-a si intamplat dar nu inainte de a vedea un film , timp in care am avut nevoie sa rontai ceva si am apelat la floricele de porumb . 


Bila neagra pe ziua de azi au fost floricelele , desi nu au fost acelea de microunde ci au fost varianta mai  healthy facuta in oala cu foarte putin ulei de masline ...tot mi s-au parut destul de grele asa ca dupa ele am mai taiat cateva felii de pepene sa ma racoresc .
Ok , atat deocamdata ... mi-am mai ales alte zile si alte retete despre care voi mai povesti curand .
Deasemena cred ca ar fi interesant sa povestesc cu poze desigur despre unele zile in  care eu si sotul meu mancam extrem de diferit , e amuzant sa vezi o friptura groasa cat toata farfuria langa o supa de castraveti sau paste cu calamari langa paste din dovlecei cu rosii cherry putin coapte ...  Deci ..fara deci !!!! Va urma ....

Pe curand ! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu