joi, 25 aprilie 2013

Niciun sens . Alege tu un titlu ..

Sunt cam ingandurata azi .. si asta nu inseamna ingandurata in sensul rau ,caci imi este f bine multumesc doar ca nu sunt foarte ocupata la munca asa ca imi alearga mintea peste tot .
De mult timp mi-am propus o zi ca aceasta,  in care sa scriu tot ce imi trece asa fugitiv si ala’n dala prin cap .
Pai dimineata citeam in masina in drum spre birou ( nu conduceam eu ) ultima carte a lui Pera Novacovici ,  despre atitudine si cum ca este arma secreta a invingatorului .. miroase f frumos cartea asta , ca toate cartile noi dealtfel , imi place sa le pun aproape de fata si sa le miros mai bine . Sa nu-mi spui ca nu faci si tu asa ! Stiu ca e ceva comun !
Apoi am ajuns la birou si am mancat iaurtul cu ovaz si nuci , chia seeds  si row cocoa nibs pe care il consum in fiecare dimineata , mai putin duminica cand imi fac omleta vegetariana cu ceapa verde si branza topita yammmm deabea astept sa vina Duminica . Si cum mancam eu asa iaurtul .. ma gandeam ca urmatorul capitol din cartea lui Pera este despre Sanatate si deabea astept sa il devorez , sa il critic si sa il apreciez , toate deodata  .
Apoi am aflat ca Duminica ploua desi azi sunt 20 de grade ceea ce mi se pare ireal pentru locul asta dar ma bucura temperature asta   Acum mi-a zburat gandul la Camelia  care ii spunea lui T ieri ca nu ii place deloc orasul asta , ca e dezamagita si ca Romania e frumoasa . Asa este , e frumoasa … Pera zice sa nu dai vina pe sistem ci sa faci ceva sa il schimbi .. Fi tu schimbarea ca sa o vezi si in lume , ceva de genul Romania nu te vreau orice as face !
Din Ian pana la sf lui Martie am fost asa intr-un (o)  soma-vacanj sa zic … si de o luna de zile muncesc ca  logistic & admin  assist  ( e putin cam mult spus ) dar daca ei asa mi-au pus semnatura pe oultlook  si in server , le accept cu placere , demult imi doream sa lucrez la birou si sa am inspiratie pentru  blogul meu hahahah  .  Si care  era gandul ce vroiam defapt sa il scriu?  Ohh da ! Am cele mai fine maini din ultimii 10 ani  !! Sa fie oare pentru ca de 2 saptamani in fiecare seara ii aplic lui T un tratament cu unt de shea, coconul oil , aloe gel , ulei de caise si mai nou cu catina pe scalp si automat mainile mele  se bucura de acelasi tratament ? Sau pentru ca munca la birou cu posturi pe blog  mi se potriveste ca o manusa care imi protejeaza mainile ? Sa fie oare pentru ca T e adorabil si gateste de 4 ori pe saptamana si eu de 3 ? Sau ca port manusi cand spal vasele si T ma numeste “ mama lui Dexter  “  hahah nu stiu despre ce vb dar poate voi o cunoasteti . La Constanta nu cred ca a ajuns Anyway mainile mele sunt pufoase si nu trebuie decat sa le intretin asa .
Andreea Papp a scris un nou articol , dragalasa tare faptura asta , la fiecare articol are o fraza sau doua sau cateva cuvinte care ma distreaza tare mult  si o citesc cu placere cautand acel ceva care ma binedispune .
Iata despre ce e vb astazi si imediat vine si partea cu rasul .
“Greseala de-a crede ca intr-o zi barbatul de langa tine se va schimba pentru tine.
Acest gand care in timp se transforma in comportament are puterea sa-ti strice viata si cam asa incepe rationalizarea “l-am vazut de la inceput, dar credeam ca de dragul meu se va schimba.”
Si dupa luni intregi de asteptari si suferinte trebuie sa recunosti in fata ta, a familiei si-a prietenilor ca omul nu se va schimba nici daca te-ai reincarna in Naomi Campbell.
Mori de ciuda, plangi zile si nopti, manipulezi, ameninti cu despartirea, il santajezi, il ierti, il psihanalizezi si intr-un sfarsit regreti ca ai pierdut atatia ani din viata.
Barbatul e acelasi pe care l-ai vazut de cand ai intrat in relatie. Tu ai vazut bine cine este, ce poate si ce nu poate, doar ca te-ai amagit ca o adolescenta ca frumusetea ta rapitoare il va trasnforma intr-un barbat de casa si va renunta la apucaturile lui promiscue.
Surpriza! Omul e acelasi, doar tu esti deteriorata, disperata, depresiva si distrusa! “
By Andreea  Papp 
Am ras pentru ca citeam si intuiam ce urmeaza sa zica despre aceste femei care isi pierd mullti ani asteptand schimbarea care se stie ca nu vine niciodata … insa mi-a placut atat de mult cum a scris-o Andeea , si acum zambesc , nu pot chiar sa rad caci sunt singura aici si usa e deschisa … ce o sa creada colegii .  Citeam si ma gandeam ceva de genul “  si frumusetea ta rapitoare s-a transformat, ai imbatranit tot asteptand schimbarea  “  dar Andreea a zis-o atat de bine “ doar tu esti deteriorata  , depresiva si distrusa “   THE 3 D . Nice one !
M-am apucat si de Lolita a lui Nabokov acum 3 zile . Citesc numai in pauza la munca si seara inainte sa adorm . Pera este cel de drum lung , calatorii ,  masina , tren , terasa, pe el il scot in lume .  Asa  si apropos de Lolita , ieri am scris despre oameni zgomotosi , pai am uitat sa  il mentionez pe HH ,  pai cata galagie , urlete si taraboi in mintea si sufletul omului acesta !! Pai e grav ca omul nu e nici prost nici nebun , e disperat, depresiv si distrus hahahah glumesc ! E  rau ca e destept si constient de ce se intampla cu el , impresionant ca s-a uitat bine in trecut sa isi dea seama oare ce a declansat dereglarea … putini pedofili au aceasta putere .
Am un feeling ca postul asta o sa fie atat de lung incat o sa fiu singura care stie tot ce scrie in el . Pai stiti cat este ceasul acum  ? 10 am . Si am avut atatea ganduri … si mai am si acum in timp ce scriu . Ma grabesc sa le asez aici .
Migdale inmuiate , diseara ma duc la body step , sper sa ma descurc fara sa il inteleg pe instructor , nu vb franceza si nici nu incerc  sa invat . F rau pt mine , ce tot am de facut , as putea macar sa incerc .. nu stiu de ce tot refuz .
Salata cu rosii cherry si feta , asta mananc diseara. Migdalele de care am scris mai sus sunt chiar aici in fata mea intr un pahar cu  apa , le mai las vreo 4 ore apoi le consum .
De ce le pui in apa ? Asta imi aminteste de neobosita , enervanta intrebare a tuturor celor care ma vad sau aud ca las migdalele in apa cateva ore inainte sa le consum .
Dar de ce ???????  Sau Why ?????  Porquoi ? Perche ????  O spun pentru ultima data acum si aici , numai in romana , ca sa nu ma mai complic . 


Inmuierea migdalelor  creste cantitatea de substanțe nutritive și vitamine , organismul absoarbe cu mai mare usurinza enzimele si nutrientii eliberati de aceasta samanta miraculoasa .
Si sa nu va mai aud !
Am nevoie de haine noi .  Mai am de asteptat pana la urmatorul shopping . Merg acasa peste  o luna si o saptamana . De cand s-a nascut C sunt f fericita de “ merg acasa “ , inainte eram   fericita pt ca le imbratiseam pe frumoasele mele dar atat Acum am multe de  facut cu C , sa il miros , sa il mananc , sa ii gatesc un mic dejun sanatos, sa merg cu el la caluti . Sa ii citesc , sa il ascult chiar si atunci cand tace . Sa descifrez privirea, gestul ,  tipatul lui , sa il inteleg si sa ii transmit dragoste , intelegere, prietenie si bucurie . Il iubesc mult pe blondutul mic .
Recitind randurile de mai sus despre de ce sa inmoi migdalele si gandindu ma la  nenumaratele dati in care eu si N  , am fost intrebate asta   , mi-am amintit de “  what’s wrong “  si de isteria pe care o poate provoca fara macar sa isi dea seama .  Coffe time , detalii despre “ what’s wrong “  cand ma intorc  ,,, dar cine stie cate imi mai trec prin cap si la cafea
Astept sa se raceasca un pic cafeaua . Nu imi place deloc fierbinte . Stiti de ce asiaticii arata mai tineri si nu au ridurile adanci ? Pai ei consuma cafeaua cu fff multa gheata . Oricum adevarul este  ca cafeaua fierbinte accelereaza sau accentueaza ridurile . Ok acum chiar ma duc .
Gata . Nu stiu cum dar cand eram la cafea m-am gandit la K care e lesbiana si e prietena mea . Si ce daca e lesbiana ? Descuiati va mintile !!! In Franta s-a legalizat casatoria intre  persoanele de acelasi sex ( acum 2 zile s-a intamplat asta daca nu stiati )  si tare m-am bucurat pentru ei . Oare N mai vrea sa se casatoreasca cu mine hahaha draga mea xxxxxx sper sa aud de tine curand !
Despre what’s wrong nu va mai spun , e boring si nici numai am chef .
Deabea astept sa merg la plaja in Constanta . Cand ma gandesc la plaja de acasa pot sa ii simt mirosul si e minunat , pot sa simt adierea vantului si e fermecat . Cand ma gandesc la marea din Caraibe vad numai verde albastru in fata ochilor iar talpile mele parca sunt mangaiate de nisipul cel mai fin si alb din lume .
Cand ma gandesc la marea din orasul asta obosit ma i-a frigul si talpile striga de durere caci sunt parca sfaramate de pietrele asezate in loc de nisip pe intinderea uscata din fata marii . Ce alta mare mai imi provoaca simturile ? Marea din Insulele Canare unde culoarea lasa impresia ca e amestecata apa aceea cu nisipul murdar de pe plaja . Marea din Srilanka unde daca nu sti sa inoti f bine nu te apropii nici macar de mal  caci vin valurile acelea nebune si parca iti incolacesc  o sfoara de glezne si te trag in adancuri cu o putere de neimaginat . E totusi superba atmosfera pe acea plaja , e o liniste si o serenitate in nisip si in lumea de pe acolo incat valurile nu iti provoaca teama ci doar asa o placere sa le privesti cum sunt de nebune .  Pentru ce se agita atata cand in jur e o calmitate si o seninatate cuprinzatoare  ?
Se zice ca viata fara copii e lipsita de esenta lucrurilor pamantesti dar viata fara calatorii trebuie sa fie tare anosta . Acum ca am scris despre Caraibe deja am dat un search pe google sa vad ce oferte sunt si poate cu putin noroc ne aruncam si noi pe o plaja pentru o saptamana in toamna –iarna ce vor veni curand desi vara nici n-a apucat sa ajunga aici … e bine sa faci planul calatoriilot in avans . Ohhh ce bine mi-ar mai fi,  sa stau intinsa ca o soparla la soare si sa citesc dintr-o  carte cu pagini albe insa randuri albastre –verzi   si fine fff fine . 
Acum am inceput sa ma gandesc la ce carte as alege pentru o vacanta in taramurile exotice . Mda, interesant gandul asta , sa dezvoltam . Hmmm numai vreau sa ma gandesc la asta  ca deja simt gustul  acela divin de coconut water in tot corpul meu …  Atat de alcalin !!!
Ohh da, cartea ! Sa fie drama , mare  mare drama ca sa treaca mai neobservata prin mine caci nicio drama nu e drama in verde albastru .   
In seara asta merg la body step , am mai zis asta? Aha . Da, dar ma gandeam acum ca nu am niciun chef … imi pierd  din energie e clar . Dar si daca ajung acolo si vad sala aia superba cu lume transpirata poate intru si eu in joc Tre sa merg ! Numai cand ma gandesc cati bani a dat iepurasul T pe abonament … pai cred ca ma duce si ma uita pe acolo pana cand fac 12 pachetele nu 6 … Joke ! Laugh !
Gata . Am gasit doua carti sa  le iau cu mine in vacanta . Prima, Hotii de frumusete  a lui Pascal Bruckner  “Undeva, la granita dintre Franta si Elvetia, trei oameni pun la cale un complot impotriva frumusetii. Sa fie la mijloc doar izbucnirea halucinatorie a unei perversiuni sadice? Nici vorba.Avem de-a face cu o doctrina si aplicarea ei obstinanta: complotistii vad in frumusetea inegal distribuita o inechitate ce trebuie eliminata.O viziune de apocalips? Mai degraba un basm filosofic si totodata scantaietor thriller ce dozeaza perfect suspansul, erotismul, teroarea. Pascal Bruckner stie sa planteze violenta anomaliei si cruzimea detaliului pervers intr-un discurs impecabil, inzestrat cu splendoare si rigoare logica.  A doua , Jurnalul unei fete tinere de Anne Frank  ,
Annelies Marie „Anne” Frank a fost o fată evreică germană, care și-a pierdut cetățenia germană în exilul olandez , și care a căzut victimă genocidului nazist  din al Doilea Razboi Mondial . Este cunoscută datorită jurnalului pe care l-a ținut în ascunzătoarea din Amsterdam, înainte de a fi arestată.
Jurnalul, publicat după război de către tatăl ei, care supraviețuise, este considerat un document istoric al holocaustului , autoarea devenind o figură-simbol a victimelor naziștilor.
Shopping online . Madalina. Posta , pachetul trimis care nu a ajuns. Nicio veste de la N , oare e bine ?  Apa, multa apa . Diferite nationalitati, limbi diferite si entuziasmul pentru cuvinte oBscene din alta limba. Nimic amuzant dar daca pentru unii este , atunci asta e important , zambetul oamenilor e pretios .  Bomboana cu caramel si totusi un gust amar. Un ochelarist din Spania se plimba prin fata biroului . Francezii astia si strangerea lor de mana . Departe de ei sarutul mainii unei femei , deci numai visati la gentelmenii din povestile cu  francezi  . Ei dau noroc cu ele . Urasc microbii lor si ma spal pe maini  de fiecare data cand apare cate unul si urasc mai mult SLS urile din sapunurile care fac spuma .
Lista cu ce am de luat cu mine din Ro . Streching . Am mancat spanac si nu am dintii verzi , oare a fost tratat? Nici energia nu o simt prin vene . Mai astept .
20 min de meditatie pe zi . Pot sa meditez  si cand merg? Sigur ca pot !! Daca gandurile s-ar opri !!!
Am scris mult . Probabil cu greseli de gramatica sau poate nu . Stii cat imi pasa de asta acum ? Deloc . Tot ce vreau este sa reusesc sa cuprind tot ce imi trece prin cap . E numai ora 2pm  dar numai scriu . Il asez asa pe blogg si restul gandurilor le las sa vina , sa ma gaseasca , sa poposeasca daca sunt interesante , creative si sa plece linistite daca nu isi au rostul .
Esti ceea ce mananci … hahahah adica daca mananci porc esti porc si eu sunt spanac  sau esti ceea ce gandesti , adica eu ce sunt ? O mare albastra si verde si toate celelalte cate am mai zis … sunt multa desi nu sunt grasa , chiar nu sunt  dar stai!  Inteleg . Sunt multa pentru ca sunt apa . Nu apa din Caraibe ti-a ramas si tie in cap din tot ce ai citit pana acum ? Mda..
Pe curand cu mai putine ganduri si mai multe posturi  concrete desi sincera sa fiu imi place ce a iesit in nebunia asta  .








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu