luni, 6 mai 2013



A trecut Pastele,  gata cu sacrificiile inutile si colonul plin de toxine . Eu am fost foarte cuminte in ultima saptamana si asa am fost si ieri si sper sa ma tina  tot asa . Am  mancat salate , peste , fructe de mare, supa de legume  . Micul dejun a fost mereu acelasi . Iaurt cu fulgi de ovaz integrali bio , row cocoa nibs,  semintele de chia . Mai iau si 20 picaturi ulei de catina si o lungurita sirop natural de merisoare . O tableta ceai verde cu multa apa .
Am mers la sala , am slabit 2 kg intr-o saptamana fara dieta , fara infometare . Cu febra musculara ce e drept insa si febra asta m-a ajutat sa imi amintesc ca prajiturica aceea brownie din frigider nu merita . Adica daca deschideam frigiderul si ma aplecam / intindeam sa o apuc ma dureau muschii si asa ca renuntam caci era ca o impunsatura a cuiva care spunea ca am muncit mult , ca imi e foarte bine si deci nu merita !
Zic sa le luam pe rand si sa vorbim despre chia seeds .  Ce sunt aceste seminte si ce le face asa speciale .

Chia (Salvia hispanica) este o specie de planta cu flori din familia mentei, originara din centrul si sudul Mexicului si din Guatemala, ale carei seminte au o valoare nutritionala deosebita:
    - Semintele de chia sunt una dintre cele mai bogate surse vegetale de Omega 3 si Omega 6
    - Chia contine mai multi antioxidanti decat afinele
    - Semintele de chia sunt bogate in fibre
    - Chia este sursa buna de proteine
    - Semintele de chia pot ajuta la reducerea greutatii corporale deoarece, pe de o parte fiind atat de hranitoare, veti manca mai putin din alte alimente, iar pe de alta parte ele marindu-si volumul va curata organismul de depunerile nedorite din intestine conferind si senzatie de satietate.
    - Chia retinand de 8 ori geutatea lor in apa semintele de chia ajuta la hidratarea de lunga durata a organismului. Semintele elibereaza lichidul retinut treptat.
 Semintele de chia se pot consuma crude, macinate sau germinate, sau pot fi adaugate in shake-uri si diverse preparate gatite pe foc sau coapte. Chia prajita are gust asemanator nucilor.  Semintele macinate pot fi utilizate la prepararea biscuitilor sau a supelor.
Le puteti cumpara online de aici http://www.biofair.ro/superalimente/seminte-chia-500g-infinity-foods, sau de la magazinele bio din orasul dumneavoastra .

Ovazul este cereala mea de suflet , nu as schimba-o pe nimic . Am cumparat si germeni de grau si adaug cate o lingura in iaurt dar la oavz tot nu renunt ! Sa vedeti si de ce !
Fulgii de ovăz integrali se remarcă prin proteinele  şi lipidele de bună calitate continute. Carbohidraţi din ovaz se asimilează lent şi previn modificarile bruste ale valorii glicemiei. Prin conţinutul de vitamine şi minerale, fulgii de ovăz sunt un bun tonic al sistemului nervos.
Persoanele care mănâncă zilnic fulgi de ovăz la micul dejun au mult mai multă energie în timpul zilei decât cele care exclud cerealele de la masa de dimineaţă. Fulgii de ovăz integrali sunt cei mai hrănitori dintre toate cerealele, dand senzaţia de saţietate foarte rapid.

Va spun un pic si despre cacao boabe sfaramate  crude eco . Cat sa consumam ? Eu pun cam o lingura rasa insa  e ok si o lingurita pe zi .
Boabele de cacao crude nu numai ca sunt fantastic de benefice pentru organism, dar contin si o cantitate impresionanta de:
-antioxidanti - boabele de cacao contin mai multi antioxidanti decat   orice alt aliment, cu efecte extraordinare si asupra sanatatii pielii.
-magneziu - in boabele de cacao se regaseste o cantitate mare de magneziu, mai mult decat in orice alt aliment.
-crom - iarasi, in cantitate mai mare decat in orice alt aliment.
-vitamina C, mai mult decat multe citrice care prin obisnuita le asociem ca fiind foarte bogate in vitamina C.
Despre nuci si tot felul de alte seminte am facut un articol valoros aici http://nutritiontips-ancatunaru.blogspot.fr/2012/04/last-week-i-had-blast-when-its-been_01.html

Aici http://nutritiontips-ancatunaru.blogspot.fr/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00%2B04:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00%2B04:00&max-results=1 am scris un articol despre nuca de cocos si in plus  va spun sincer ca nimic nu ma incanta mai mult , dintre toate aceste produse magice , cum o face apa de cocos . Visez la o vacanta intr-o tara ca Srilanka , Philipine , Thailanda, Caraibe , numai sa pot bea apa aceasta pe saturate . Uneori ma gandesc ca atunci cand voi ajunge sa am aceasta apa la discretie o sa consum in asa cantitati incat tot corpul meu v-a devein  alcalin … daca este posibil asa ceva ….


Despre tableta de ceai verde  va spun ca  este  un  antioxidant eficient, neutralizeaza radicalii liberi (raspunzatori pentru imbatranirea prematura a celulelor) din organism. Este cel mai eficient remediu natural in profilaxia si tratamentul bolilor tumorale. Dizolva grasimile, stopeaza absorbtia acizilior grasi si a colesterolului astfel previne bolile cardiovasculare. Creste capacitatea de autoaparare a organismului. 
O tableta dimineata cu 20-30 min inainte sa mananc iaurtul . 
Sunt pe acest val cu  chia, cacao cruda si ceai verde tableta de mai mult de 4-5 luni si simt pe pielea mea beneficiile semintelor si a boabelor de cacao . Nu sunt sigura de tabletele de ceai verde ca functioneaza caci nu mi-au redus celulita si nici nu am pierdut in greutate fara o dieta mai stricta ( cea cu multe salate , supe de legume , seminte si peste ) . Am avut perioade cand desi mancam micul dejun fabulous , la pranz mancam paste sau paine cu pateu de masline sau cartofi la cuptor … si am pus si cateva kg in plus . Oricum idea este ca ma simt sanatoasa , puternica , energica si tanara , mai tanara decat sunt  hehe .
 Poate ca ceaiul  verde , se vede pe tenul meu mai mult decat pe colon …

Data viitoare o sa va scriu despre produsele cosmetice pe care le folosesc , de ce si cum dar si de unde sa le cumparam .

Sa vedem ce stim despre clasele de spinning . Am fost si ma mai duc desi mi se pare brutal si extenunat . Exista un”  dar “ aici  si urmeaza sa va insirui din beneficiile acestei activitati nebune .  Data trecuta cand am fost era in fata mea un tip care a facut un mic lac in jurul lui , i-au trebuit multe prosoape din hartie sa curate la final , era insa plin de viata si fericit . La fel si eu desi numai puteam sa merg drept .. e amuzant si dureros , istovitor  si revitalizant , violent  si totusi endorfinele joaca in corp la final . E greu de explicat , trebuie incercat ! Si ma credeti sau nu , simt deja ca corpul meu raspunde acestui tratament pe bicicleta groazei . Nu , nu mi s-a rotunjit si ridicat  fundul dintr-o data dar macar il simt mai sigur , mai la un loc  as zice  . 

O sedinta dureaza, de obicei, intre 45- 60 de minute. La orele de spinning participa un grup de 20-30 de persoane care pedaleaza pe ritm de muzica, sub supravegherea unui instructor de specialitate. Acesta are un rol important in antrenarea cursantilor, purtandu-i prin diverse intensitati de viteza si rezistenta pentru a creste pulsul inimii. Datorita efortului depus, spinningul nu este recomandat persoanelor care au probleme cu inima, au o conditie fizica slaba si carora le lipseste antrenamentul.


Beneficiile spinning-ului

Prin intermediul spinning-ului ai parte de numeroase beneficii atat fizice, cat si psihice.
Intr-o singura sedinta poti arde intre 400-500 de calorii sau chiar mai mult, astfel reusesti sa scapi mai repede de kilogramele nedorite. Spinning-ul ajuta la imbunatatirea activitatii inimii si a plamanilor, precum si la scaderea riscului de imbolnavire a acestora. De asemenea, ajuta la tonifierea musculaturii si gambelor, cresterea densitatii osoase, echilibrarea nivelului de colesterol, la imbunatatirea nivelului de trigliceride si chiar la combaterea insomniei.
Pe langa beneficiile fizice, spinning-ul ajuta la reducerea stresului si a anxietatii, creste increderea de sine si imbunatateste puterea de concentratiei.
La sfarsitului orei de antrenament, chiar daca iti vei simti picioarele molesite, cu siguranta efectele pozitive nu vor intarzia sa apara. Dupa efort, ai nevoie de o perioada in care sa te relaxezi pentru a-i permite inimii sa isi gaseasca ritmul normal. Chiar daca ti-a placut prima sedinta de spinning, acesta nu este un sport pe care sa-l practici zilnic pentru ca iti solicita foarte mult trupul si poate deveni daunator, daca nu se acorda organismului hrana si odihna necesara.

http://www.doctor.info.ro/scapa_de_kilogramele_in_plus_prin_spinning.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu