marți, 28 mai 2013

Fluorura folosită ca instrument de supunere şi îndobitocire

De mai bine de o saptamana  lucrez la  lista de cumparaturi online . Imi comand toate uleiurile si cremele de care am nevoie . Cum ajung acasa in curand vreau sa profit de ocazie si sa adun in bagaj tot ce am nevoie pentru tenul, corpul, dintii , unghiile si mai ales parul meu  pentru urmatoarele 4-5 luni .
Gasesc si aici ulei de jojoba , avocado, macademia, neem si ce alte minunatii mi-am mai comandat dar sunt cu mult mai scumpe si nu stiu cum dar am mai multa incredere ca cele de acasa sunt  sigur presate la rece .
Mi-am comandat din 4 locuri deferite  , urmeaza ca intr-un post mai tarziu in Iunie sa scriu cateva impresii si sa recomand ce mi-a placut si alte detalii.  
Numai folosesc pasta de dinti cu fluor absolut deloc tot de la incidentul cu dermatita  din Abu Dhabi despre care am povestit intr-un alt post . Inainte nu eram asa de stricta in cazul lui , daca se intampla sa fiu la un hotel sau se termina pasta mea de dinti mai foloseam si din porcariile cu fluor .
O serie de studii demonstrează că în trupul uman prima ţintă atacată în care fluorurile se acumulează este glanda pineală (epifiza), fapt care conduce la calcifiere şi blocarea funcţiilor acesteia.

Glanda pineală este localizată exact în centrul geometric al creierului. Ea este de mărimea unui bob de mazăre şi este amplasată într-o cavitate mică, în spatele şi deasupra glandei pituitare, chiar în spatele ochilor, fiind legată de al treilea ventricul al creierului.
Adevărata funcţie a acestei glande misterioase a fost îndelung contemplată de către filosofi şi adepţi spirituali. Vechii greci credeau că glanda pineală reprezenta legătura noastră cu „Realitatea Gândului”. Marele filosof Descartes a numit-o „Locul  sufletului”.
Efectele negative în plan psiho-mental şi chiar spiritual ale prezenţei unor cantităţi de fluor excesive în corpul uman sunt considerabile şi nu pot fi neglijate. Tradiţia yoghină afirmă că funcţiile glandei pineale sunt corelate cu centrul de forţă suprem al fiinţei umane, Sahasrara. Fluorul afectează grav funcţionarea acestui centru de forţă, privând-o pe fiinţa umană de anumite trăiri spirituale esenţiale. Fluorurarea poate avea deci ca efecte chiar modificarea concepţiilor morale şi de viată.
În acest context putem spune că nu este deloc întâmplătoare proliferarea ateismului într-o lume în care miliarde de oameni de pe planetă sunt păcăliţi să se spele pe dinţi cu o neurotoxină sub pretextul că “salvează lumea de carii“.
S-ar putea să nu vă pară surprinzător faptul că regimurile lui Hitler şi Stalin au practicat conceptul de control al minţii prin intermediul substanţelor chimice. Însă s-ar putea să vă mire cum a ajuns astăzi fluorura să fie folosită ca instrument de supunere şi îndobitocire a populatiei la nivel global: conceptul a fost preluat de armata americană care a continuat cercetările naziste în căutarea unor tehnici ce produc incapacitatea inamicului sau a unei întregi naţiuni.
La sfârşitul celui de-al II-lea Război Mondial, guvernul SUA l-a trimis pe Charles Eliot Perkins, un cercetător din domeniul chimiei, biochimiei, fiziologiei şi patologiei, să coordoneze vastele uzine chimice IG Farben din Germania. Acesta a aflat de la chimiştii germani despre programul de tratare a apei potabile cu fluorură de sodiu desfăsurat în timpul războiului de conducerea germană, cu scopul de a controla populaţia dintr-o anumită zonă.
Metoda fusese testată anterior în Germania şi Rusia pe câmpul de luptă pentru a-i face “proşti şi docili” pe prizonierii de război. IG Farben dezvoltase un proiect de fluorurare a apei în ţările ocupate deoarece se descoperise că aceasta produce atrofierea glandei pineale, pentru cel afectat devenind dificilă apărarea libertăţii, el comportându-se foarte docil în faţa autorităţilor.
Aşa cum se arată în “raportul Rockefeller”, o directivă prezindenţiala din anii ’70 privind activitatea CIA, “programul medicamentelor a fost parte dintr-un mult mai larg program de cercetare al CIA privind controlul comportamentului uman”. Fluorura rămâne şi astăzi una dintre cele mai puternice substante anti-psihotice cunoscute şi reprezintă circa 25% din majoritatea tranchilizantelor.
Numeroase studii efectuate în ultimii ani în China, India, Iran şi Mexic au stabilit că expunerea la fluor este asociată cu un deficit de IQ(coeficient de inteligenţă) la copii., scăderea fertilităţii şi a numărului de spermatozoizi.”
De ce nu este interzis complet fluorul din pastele de dinţi?

Există o informaţie pe care majoritatea populaţiei nu o cunoaşte şi care sună înfricoşător. Ea aparţine doctorului John Yiamouyiannis: „Nu adăugăm în mod deliberat arsenic şi nici plumb în apă. Dar adăugăm fluor. De fapt fluorul este mai toxic decât plumbul, iar arsenicul este doar puţin mai otrăvitor decât fluorul.”
Şi mai puţin cunoscut este faptul ca fiecare tub de pasta de dinti cu fluor – chiar şi cea comercializată pentru copii – conţine suficient fluor pentru a ucide un copil.
Cele mai multe paste de dinţi “Colgate pentru Copii”, având arome apetisante, conţin 143 miligrame (mg) de fluor în fiecare tub. Această doză de fluor este mai mult decât dublul dozei letale (60 mg) pentru un copil de 2 ani cu greutate medie. De asemenea, este mai mare decât doza capabilă să ucidă copiii cu greutate medie având vârsta de până la 9 ani
Desigur mulţi vă veţi întreba ce putem face, ce alternative avem la pastele de dinţi cu fluor care efectiv au monopolizat toată piaţa? Oare cum se spălau pe dinţi bunicii noştri? Oare există şi alternative moderne, naturale?
Dacă preferaţi modalitaţile tradiţionale puteţi apela la înlocuirea pastei de dinţi cu bicarbonatul. Pe lângă avantajul că este nenociv şi poate fi înghiţit fără probleme (ba chiar este recomandat într-o mulţime de afecţiuni gastrice, chiar şi contra cancerului), acesta curăţă foarte bine dinţii şi ajută la albirea lor. Este disponibil în aproape orice farmacie şi magazin alimentar.
Altă soluţie clasică, care poate fi înghiţită fără probleme, este sarea brută,  naturală sau sarea marină. Evitaţi sarea nocivă, iodată, cu antiaglomeranţi (ferocianuri) sau conţinând alţi aditivi, adică cea care se găseşte în magazinele alimentare. Pentru cei care sunt comozi sau dependenţi de tubul cu pastă de dinţi, există şi variante fără fluor. Mare atenţie însă la lista de ingrediente pentru că unele dintre aceste paste care nu conţin fluor, pot conţine alte substanţe otrăvitoare extrem de periculoase precum: triclosan, SLS (Sodium Lauryl Sulfate) , SLES (Sodium Laureth Sulfate), parabeni, parfum, conservanţi şi coloranţi sintetici, PEG (Polyethylene glycol), derivaţi petrochimici, etc.
Cele mai bune soluţii “moderne” de pastă de dinţi sunt cele naturale sau organice cu sare, bicarbonat, plante, aloe sau alte componente naturale. Pe piaţă există multe magazine şi site-uri care vând astfel de produse de igiena orala  dar nu le-am testat pe toate.
Produsele naturale pe care le-am testat şi pe care le recomandăm, atît din punct de vedere al preţului cât şi al calităţii, sunt produsele de la Vivanatura . Ele conţin ingrediente naturale în  proporţie de 95-100% : argilă , propolis, uleiuri volatile, extracte speciale din numeroase plante.

Eu personal , am folosit pasta de la Vivanatura cu aloe vera si la inceput am fost multumita , pretul este foarte bun si are 99 % ingredient naturale . Se gaseste pe site sau in magazinele naturiste . Mai tarziu mi-am facut eu o combinatie de bicarbonat cu aloe vera gel si ulei essential de menta si eucaliptum . Am folosit aceasta cu succes si eu si T dar ne-am plicitisit de atata bicarbonat si am zis sa mai incecram si cu tubul . Am gasit aici la un magazine Bio o pasta de dinti din Germania , destul de ok as spune … gustul e un pic fad asa de parca nu are destul ulei de menta si parca simt un pic de var prin gura .
Anyway mi-am comandat o pasta de dinti  facuta de o tipa din Pitesti , pagina ei de FB se numeste Sapun Natural Aimeea . Mi s-a parut cam scumpa insa in comparatie cu cat platesc aici pe necunoscuta asta din Germania , merita incercata si cea facuta acasa foarte natural .
De cate ori merg la supermarket vad rafturile  acelea lungi si pline cu tot felul de pasta de dinti . Cum e posibil ca nu se gasete nici macar una fara fluor ? Dar nu , nu asta era intrebarea mea . Cum e posibil ca intr-o lume in care avem acces la informare si la autoeducare, la libertatea de a alege , sa fim atat de incuiati si sa continuam sa ii inbogatim pe criminalii acestia care ne manipuleaza prin tot felul de rahaturi ieftine . Poate deja ne este afectata  glanda pineala si nu ne mai  dorim trezirea , doar in asta consta manipularea lor , sa ne mentina supusi si noi sa credem ca e asa comod sa gasesti la supermarket atatea feluri de pasta de dinti, e asa ufor sa intinzi mana , sa apuci cutia cu tubul ucigas si sa il arunci in cosul tau deja plin de alte chimicale  si pesticide ….
Apropo de pesticide . Eu si T suntem pretentiosi la mere . Mancam mere in fiecare zi asa ca ne dorim un anume fel de mere, sa fie tari, sa fie zemoase , sa nu fie prea dulci dar sa nu fie chiar acre . Asa ca avem un mini market care are mereu la punga de 2 kg merele noastre preferate . Merele din punga aceasta nu au pe ele niciun sticker cu numar si deci nu stim daca sunt Organice, Cu pesticide sau Modificate Genetic.  Ceara nu au pe ele sigur caci le-am tot incercat . Asta e un lucru bun .   Aseara am mers sa ne mai luam ultima punga inainte sa plecam in vacanta si dezamagire mare . numai aveau . Asa ca am ales altele , asemanatoare . Am descoperit acasa pe unele din ele stickekrul cu numarul 4173. 

Aseara nu am mancat . Azi diminenata le-am spalat si ne-am luat la pachet . T  l-a mancat deja pe al lui linistit . Eu inca ma invart in jurul lui , ceara nu are  …am asa un feeling ca o sa il atac fara sa mai caut pe net detaliat ce efecte nocive au aceste pesticide asupra mea . Deci ?
                                                                    Pauza ( nu de mar )
Sunt afectata si sunt devastata  ( melodia lui Taxi – Karma , Zenu’ si feng shuiu ) https://www.youtube.com/watch?v=31H--nvb7kA de muzica .  Trebuie sa asculti daca nu deja o adori  !
Back la merele noastre , am cotrobait un pic pe net si m-am hotarat . O sa il curat de coaja si o sa il mananc . Apoi cele de acasa o sa le arunc intr-o oala cu apa si otet de mere , o sa le frec bine cu o perie si apoi o sa le consumam  asa . Bine ca nu sunt insarcinata .
Ma gandesc devastata la mine cand o sa fiu insarcinata. Pai nici nu cred ca o sa raman vreodata daca nu o sa am propria mea  gradina ,sera cu tot ce vreau in ea . Deci trebuie sa ma mut la tara undeva .  Sa ma apuc de gradinarit … o sa inebunesc de tot cu atatea healthy issues pana o sa fac copii  . Si daca totusi o sa am la un moment dat copii , o sa ii fac vegani ?Nu ca ar fi un lucrur rau, as vrea sa pot . 
Ok, e timpul sa termin acest post  si sa il trimit la tine .
„Ii judeci pe altii, ca o metoda de a te apara pe tine insuti, pentru a-i tine departe de tine, astfel incat sa nu te apropii de ei si sa te ranesti. Dar ti-am spus ca nu e nevoie sa te gandesti la siguranta ta. Tu esti in siguranta, iar un tipar de gandire dominat de ingrijorare in ceea ce priveste siguranta ta, iti poate aduce exact lucrurile de care te temi.”

Si s-a trezit spiritualitatea din mine , vezi daca nu ma joc cu fluorul !

Anca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu