vineri, 10 mai 2013



In copilarie nu suportam sa fiu racita . Cand aveam temperatura nu ma bagam in pat decat daca crestea la 39.5 . Si atunci doar pentru ca o vedeam pe mama f ingrijorata .
Cred ca aveam 9 ani cand am venit de la scoala cu temperatura si durere in gat . Mama era la servici si nu vroim deloc sa ma bag in pat , vroiam doar sa ma fac bine , sa ies afara, sa ma joc . Asa ca am tranversat strada si am mers la doctor . Imi amintesc scara aceea intunecata, era chiar langa tutungerie . Am urcat la etajul 1 si asistenta mi-a scos fisa apoi am asteptat pana am intrat in camera unde doamna doctora a zambit si dupa ce m-a consultat mi-a dat o reteta . Nu imi amintesc daca am mers singura sa imi ridic medicamentele , cred ca da totusi … stiu doar ca mama a zambit cand i-am spus ce am facut , probabil si-a spus “ ce fetita independenta si descurcareata “ . Asa am inceput sa imi administrez primele antibiotice singura . Apoi au urmat alte si alte dati in care la fel mergeam in scara intunecata , la etajul 1 si plecam cu diverse retete de faringosept si multe multe antibiotice . Mai tarziu am ajuns si la injectii de penicilina si moldamin si tot ce stiu este ca eram mandra de mine caci le faceam fara sa ma plang si nu ma intrebam niciodata de ce oare ajung tot mai des la medic .
Au trecut multi ani si trezirea a venit tarziu dar cum niciodata nu e prea tarziu impartasesc cu voi cum s-au petrecut lucrurile .
Eram pe vapor si simteam ca digestia era grea ... Crew doctorul nostru, un south african tanar  s-a uitat prin cateva carti , a dat un search pe google si mi-a spus ca sufar de IBS Irritable bowel syndrome adica Sindromul de intestin iritabil . Eu sa lesin ! El radea de mine . Mi-a spus ca era ceva atat de comun , ceva gen 9 din 10 oameni il au . Mai departe se stie .. cateva medicamente, o clisma si multe searchuri pe google . Asa am debutat in scepticismul legat de diverse diagnostice oferite cu fundita de carte doctori ignoranti .
Adevarat ca IBS ul asta e comun si cica nici nu se vindeca  … Eu insa nu il am pentru ca nu am crezut o clipa ca am vreun Sindrom de niciun fel si nu am avut . Cred ca e vorba de controlul cu ajutorul mintii a diverselor boli pe care pur si simplu nu le vrem .
Anyway .. mai tarziu pasiunea mea pentru health si fitness m-a impins catre mai multe informatii legate de medicamente si mai ales tratamente naturiste si de ce e una  mai buna  ca cealalta .
Acum cateva luni aveam niste pete rosiatice pe obraji in apropierea nasului . Am inceput sa caut pe net ce ar putea fi si am gasit diverse articole despre dermatita , despre cremele cu cortizon care ajuta la tratarea aparenta a acestor pete ca mai apoi sa asigure reaparitia lor  si tot asa . Trebuie sa mearga si shoppingul la farmacie , altfel cum ? Am mers la doctor , in Abu Dhabi si doamna aceea tanara si obosita mi-a spus foarte relaxata ca am dermatita nu stiu de care … refuzam sa cred si asta desi eram ingrijorata pentru chipul meu  si pentru ceea ce citisem . Mi-a dat o solutie cu antibiotic si o crema pe baza de cortizon . Printre altele i-am spus ca imi place sa caut pe net , sa ma informez despre ce diagnostic am si ca folosesc diverse produse natural si etc. A zambit asa amar la mine si a scris incontinuuare ce avea de scris pe reteta ei alba . Am plecat si in drum spre farmacie mi-a sunat telefonul . Era ea , doctora obosita care avea inca multi pacienti la rand cand am parasite eu spitalul . Imi spunea ca crema cu cortizon sa o aplic numai in cazul in care ma mananca sau inteapa fata . No comment . Medicamentele de pe reteta le-am luat caci erau gratis acoperite de cardul meu de sanatate , doar eram in Abu Dhabi , lucrurile sunt mai usoare acolo chiar si la spital sau farmacie … dar stupida crema a ajuns la cosul de gunoi . Am folosit Solutia cu antibiotic cateva zile  apoi am aruncat-o , era f puternica . Am continuat de atunci cu ulei de cocos si alte cosmetice 100% naturale. Mi-am aruncat cremele , lotiunile demachiante dar mai ales gelul de dus si tampenia aceea cu scrab de la Nivea . Mi-am aruncat si fondul de ten , pudra si rimelul . Am gasit un fond de ten si un rimel mai natural la LUSH . Mi-am cumparat sapunuri si sampoane fara SLS uri si am postat pe FB o pagina plina de informatii pretioase legate de SLS urile responsabile de spuma din sampoane si geluri de dus .
Sunt mai mult de 6 luni de atunci si nu am nici cel mai mic semn ca as avea sau am avut vreodata vreun fel de dermatita .
La ora actuala industria farmaceutica este una din cele mai profitabile industrii, pentru ca:
- exista consumatori – oamenii, care au fost convinsi cu persuasiune, prin reclame abil realizate si de catre medicii curanti care primesc cadouri si atentii substantiale de la firmele farmaceutice daca prescriu medicamentele produse de acestea
- exista boli – unele reale, unele inventate prin activitatea de marketing a firmelor farmaceutice 

- exista noi si noi substante chimice (medicamente), care se fabrica usor si se diversifica din ce in ce mai mult, pentru tratarea bolilor. Spre exemplu antibioticele – cam la 2-3 ani apare un antibiotic nou despre care se spune ca este mai puternic, eliminand bacteriile care au devenit rezistente la antibioticele utilizate pana atunci. O intrebare simpla ar fi: cum reusesc microbii sa dobandeasca rezistenta la antibiotice si omul nu reuseste sa dobandeasca rezistenta la astfel de microorganisme? Se pare ca aceste bacterii sunt mai…inteligente. Ele stiu sa se adapteze.
Omul nu este lasat, pentru ca trebuie sa consume substantele produse de industria farmaceutica. Prin reclame agresive, repetate cu tenacitate pentru diverse medicamente omului ajunge sa ii fie sadita in minte ideea ca este foarte vulnerabil. si ramane cu ideea ca numai acele substante il pot ajuta.

Companiile farmaceutice, la ora actuala, au mai multe parghii prin intermediul carora isi duc la implinire scopul principal, care este profitul financiar. Sa nu va faceti iluzii in privinta scopului acestor companii: „sanatatea pacientului nu e niciodata in prim plan” 
„Daca inca credeti ca mass-media furnizeaza informatii nepartinitoare, impartiale este timpul sa va treziti, deoarece majoritatea (mass-mediei – n.r.) este controlata de interese corporatiste, incluzand aici companiile farmaceutice” (dr. Mercola).
Incerc sa ma las de fumat asa ca m-am apucat sa citesc cartea lui Alan Carr ( am mai citit-o odata si m-am lasat de fumat un an ) . Realizez ca inlocuitorii de tigari cum ar fi plasturii , guma de mestecat , tigarile acelea cu baterie si nicotina sunt doar alte metode prin care adictia sa ramana strans legata in jurul gatului  , sa consume finantele noastre in contiunare . Sunt multi dependent de Nicorette sau tigarile cu baterii out there ..
Vaccinnurile ? Am ajuns sa cred ca sunt inventate si amestecate bine niste chimicale ordinare care se  introduc  in corpurile micute ale bebelusilor , copiilor , adultilor astfel incat sa se asigure boala lor pe viitor si  sa se continuue consumul medicamentelor din farmacii.  
VACCINURILE NU SUNT OBLIGATORII !! TREZITI VA !!!
Daca refuzi sa vaccinezi copilul , desi ai tot dreptul legal sa faci asta completand declaratia de aici http://bucovinaprofunda.wordpress.com/2011/05/24/cum-se-poate-refuza-vaccinarea-copiilor-baza-legala/  ai toate sansele sa nu il primeasca la scoala si sa trebuiasca sa faci si acolo diverse formalitati sau sa fi condamnat de societatea in care traiesti . Mai exista un formular foarte interesant pe care trebuie sa il bagi sub nasul doctorului de familie socat care nu vrea sa inregistreze copii nevaccinati . 
Bine ca nu suntem obligati sa semnam declaratii  in cazul in care nu vrem sa botezam copii .
IATA UN ALT ARTICOL INTERESANT DESPRE MERCURUL DIN VACCINURI SI AUTISMUL LA COPII 



Am gasit azi printre cautarile mele vis a vis de acest subiect , o carte interesanta  scrisa de Dr. Christa Todea Gross , Vaccinurile Preventie sau  Boala  . Cred ca merita citita tinand cont ca ne explica in termini simpli si cu incidente reale , cercetate , verificate .
Ce sa mai zic ?
Numai zic nimic .
Sa fim sanatosi si daca totusi avem nevoie de medic sa incercam Homeopatia  , sa incercam mai bine preventia prin alimentatie si mod de viata .
Pe curand !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu